Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΥΦΕΚΙΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ, ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ!!!



Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου αγαπημένε μου αδελφέ και συνάνθρωπε ψηφοφόρε του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ, που εκτονώνεσαι στο βουλευτή που ο ίδιος χτες ψήφισες, ενώ την άλλη μέρα πάς στη δουλειά και σκύβεις στ' αφεντικό σου το οποίο πολιτικά εκφράζουν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, όπως και οι ομότιτλοί τους της ΝΔ.


Είναι καιρός καλοί μου άνθρωποι ψηφοφόροι της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ να αρχίσετε να βλέπετε πως κάποιοι κάνουν πρόβες στην πλάτη σας με διάφορες προβιές...


Θα μου επιτρέψετε να μην κλείσω τα μάτια και τα αυτιά μου τώρα, που ο ένας μετά τον άλλο οι «ακηδεμόνευτοι» και «ακομμάτιστοι» σκάνε μύτη στις πλατείες με την υπογραφή τους. Από τις οικολογούσες ομάδες του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, ως τους σημαιοστόλιστους της «δεξιάς πολυκατοικίας» και από τους ποδηλάτες της Μπιρμπίλη ως τις πολύπλευρα χρηματοδοτούμενες από το κρατικό ταμείο «μη κυβερνητικές οργανώσεις»... Όλοι μαζί ομονοούν σε ένα: Να μην οργανωθεί ο κόσμος. Να μη δει σαν αντίπαλο την εξουσία αυτών που έχουν 600 δις περίσσεμα στην Ελβετία. Να μην παλέψει με συγκεκριμένο πρόγραμμα για τη δική του λαϊκή εξουσία.


Αναγνωρίστε μου το δικαίωμα στην «τάση για εμετό» όταν ακούω την ΝΔ ξάφνου να λυπάται τους εργάτες, ενώ την ίδια ώρα βεβαιώνει τους καπιταλιστές ότι η ίδια μπορεί να είναι καλύτερος διαχειριστής της πολιτικής υπέρ του κεφαλαίου.


Αργά η γρήγορα οι οργανωτές της κατσαρόλας θα αποσυρθούν στα λαγούμια τους, εσύ όμως αγαπημένε μου «αγανακτισμένε» δεν πρέπει να ξανατυπώσεις στο σπίτι του. Να συνεχίσεις τον αγώνα σου παίρνοντας θέση στο ταξικό μετερίζι που σου αναλογεί.


Το ΚΚΕ ήταν, είναι και θα είναι εκεί... δεν θέλει να σε κάνει κομμουνιστή, ούτε να το ψηφίσεις άμα δεν γουστάρεις, συναγωνιστή σε θέλει και σύμμαχο απέναντι σε αυτούς που μας πίνουν το αίμα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΦΑΣΙΣΜΟΣ: ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ

ΑΤΟΜΙΚΟ ΡΟΛΟΙ