Ατομική ιδιοκτησία


Κτήνη κάνει τους ανθρώπους η ατομική ιδιοκτησία! Κτήνη! Έτοιμους να «καθαρίσουν» άλλους, επειδή τους πάτησαν το χωράφι!.. Το οικόπεδό μου! Το χωράφι μου! Η περιουσία μου! Οι κτήσεις μου! Οι καταθέσεις μου! Αλλοτρίωση μέχρι αηδίας!.. Πόσα τέτοια εγκλήματα έχουν γίνει και πόσα θα γίνουν ακόμα!… Θα πείτε, εδώ γίνονται πόλεμοι γι' αυτήν την ιδιοκτησία, οι 5 νεκροί τι είναι μπροστά τους; Σωστό... Απλώς, ο συγκεκριμένος δολοφόνος είναι ανοιχτά κυνικός! Οι άλλοι, οι σφαγείς των λαών, «ντύνουν» τα εγκλήματά τους με την ελευθερία (!), τη δημοκρατία (!), τα δικαιώματα και λοιπά!!... Η ατομική ιδιοκτησία στη γη και αλλού είναι η πηγή μυρίων κακών! Τα άλλα που ακούμε από ...ειδικούς, για το χαρακτήρα των δραστών και λοιπά, είναι ή δευτερεύουσας σημασίας (και τριτεύουσας) ή ιστορίες γι' αγρίους! Τα λένε για να προφυλάξουν το ιερό (!) και απαραβίαστο (!) δικαίωμα (!) στην ιδιοκτησία...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΦΑΣΙΣΜΟΣ: ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ

ΑΤΟΜΙΚΟ ΡΟΛΟΙ